יום שלישי, 8 במרץ 2016

80s Aerobic Instructor



















עוד רגע פורים וזה הזמן לשתף אתכם בתחפושת הראשונה של בילי- מדריכת אירובי משנות ה-80!
אחרי הלידה ניסיתי נואשות ל"חזור" לכושר (במרכאות כי מעולם לא הייתי בכושר, אבל אחרי הלידה כולן צריכות לחזור לכושר, אז גם אני) הצטרפתי לסטודיו סי רק כדי לגלות שלילדה בת החצי שנה יש שרירי בטן יותר חזקים משלי והיא מסוגלת להתרומם משכיבה לישבה ואני לא...
נתקלתי בתחפושת הזו בבלוג של Homemade by Jil והתאהבתי בה, וברעיון שבילי תהיה מדריכת כושר ועידן ואני -התלמידים שלה.
זו תחפושת קלה לביצוע, הרי לכל תינוק בן חצי שנה יש בגד גוף שמידי פעם הסבא סוגר מעל הטייץ...
החלק המאתגר ביותר היה להכין את ה Boombox המתוק הזה.

work in progress 
ענבר כמובן התגייסה למשימה, חתכנו את הצורות מלבד, תפרנו ורקמנו את הסימונים של הכפתורים והחוגות, הוספנו ידית, מילאנו באקרילן (חומר למילוי כריות) וסגרנו. שבת אחת והיתה לנו כרית- טייפ.
הכרית מקשטת את הספה שלנו עד היום, למעשה אני נשענת עליה ברגעים אלו של כתיבת הפוסט.
אחרי השלמת המשימה הזו, פניתי לתחפושות של התלמידים, שלפתי מתחתית הארון חותלות וקניתי טייץ זוהר. אורי טופז מגזורות השאילה לי את בגד גוף חצי חצי המהמם הזה. כטאץ' אחרון תפרתי לכל אחד סרט לשיער.
החלק האהוב עלי בתחפושת הוא שהצלחתי לשכנע את עידן לגדל שפם לטובת התחפושת...
עוד תמונה של בילי והכרית טייפ, פשוט כי הייתי חייבת.... פורים שמח



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה