יום שני, 27 ביוני 2016

HandMade Wardrobe

בלי ששמנו לב עברה כבר חצי שנה מאז נשבענו לא לקנות בגדים במשך שנה. 
האמת שזה לא חסר לנו בכלל, וגם לא קשה כמו שחששנו. למעשה יש בזה משהו משחרר, כבר לא צריך לחפש אחר החולצה המושלמת או שמלה לאירוע ואפשר לחלוף על פני חנויות בגדים בשלווה. 
בשיטוטים האחרונים שלנו ברשת גילינו נתקלנו בהאשטאג handmadewardrobe# ובכמה בלוגריות מגניבות שכל המלתחה שלהן היא עבודת יד (כולל התחתונים!). התאהבנו לגמרי ברעיון הזה, מלתחה שהיא לגמרי שלנו, ולמרות שאנחנו לא חושבות לייצר תחתונים בקרוב, היינו רוצות שרוב המלתחה שלנו תהיה בגדים ייחודיים שאנחנו הכנו.

מלאות השראה החלטנו לאתגר את עצמנו ולתפור זוג מכנסיים.


היינו זקוקות לזוג מכנסיים ארוכים ודקים שמתאימים לאקלים הממוזג של המשרד, ומצאנו את הגזרה המושלמת לפרויקט Alexandria Peg Trousers באתר סקנדינבי (אלא מה?) שנקרא Named. באתר יש המון גזרות שוות, אותן ניתן לקבל  בדואר או להדפיס בבית ולחבר את הדפים. קצת מייגע אבל למי שאין סבלנות לחכות שהגזרה תגיע בדואר ישראל זה פתרון מצוין.
את הבד מצאנו בשיטוטים אינסופיים בנחלת בנימין, כי הרי צריך לתעל את אנרגיית השופינג שלנו לרכישת הבד המושלם, תוך כדי שבילי צופה בלופ ב let it go ובוכה כל פעם שהשיר נגמר, למורת רוחם של המוכרים שצקצקו בלשון ונעצו בי מבטים עצבניים.

שווה לקרוא היטב את חוברת ההוראות שמגיעה עם הגזרה, גם זה קצת מייגע, וכולל המון גיהוצים (הפעולה השנואה עלינו, אחרי חיבור חלקי הגזרה) אבל מי שתקדיש את הזמן לעשות זאת תגלה שזה מפשט את התהליך.
החלק הכי מסובך היה להרכיב את הכיסים, אבל לגמרי משתלם, תראו איזה פרט נחמד:


כדי לפצות את בילי, על יותר מאחר הצהריים אחד של שוטטות בחנויות בדים, השתמשנו בשאריות של הבד כדי להפוך חולצת טישירט שהיתה גדולה עליה לשמלה חמודה. 


הגזרה מגיעה עם בונוס נחמד- גזרה של מכנסיים קצרים, וזה הפרויקט הבא שלנו.
גזרה של NAMED האתגר הבא שלנו



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה